Чітко розписана й запропонована клієнту поетапність сервісних робот – наша обов'язкова вимога до самих себе.

Його основа – об'єктивна діагностика автомобіля. Ми не вписуємо в рахунок все, що знаємо про поломки чи зносі елементів автівки. Ми складаємо акт огляду, де описується вся проблематика й пропонуємо протокол (як говорять медики) усунення/ремонту за принципом: а) життєвоважливі, необхідні роботи; б) обслуговування, з яким можна ще почекати; с) чим і як можна оптимізувати ремонт. 

          Карантин карантином, а їздити людина не перестала. Тому роль власного автомобіля різко підросла. І найголовнішим пунктом є – справність цього самого автомобіля. 

         І ось тут виникає питання: якому саме сервісу надати перевагу?

         Під час кризи, коли гроші заробляти досить таки  нелегко, питання економії стає особливо актуальним. В такій ситуації багато сервісників поспішають "ловити рибу, поки йде путина". Усіма способами намагаються заманити якомога більше клієнтів, пропонуя запчастини і різні види робот, іноді навіть даром або за досить смішної вартості. 

        При цьому обіцяють "виняткову якість робот" і "тільки оригінальні запчастини", при цьому не маючи спеціального інструмента, не говорючи вже про професіоналізм. 

       Якщо вдуматись, то виходить, що ловкачі-"сервісники" взагалі працюють собі в збиток. Але такого не буває: якщо послуга пропонується за ціної нижче собівартості, значить вона як мінімум не якісна, а як максимум – це не послуга зовсім, а виманювання грошей. Простіше кажуче – обман на грошу. 

     Не економте на своїй безпеці й своєму житті, не оцінюйте його дешево!

      

ПОВІР - ЗАПИШИСЬ - ПЕРЕВІР!

      Один із найрозповсюдженіших способів введення клієнта в оману – пропозиція безкоштовної діагностики автомобіля, після якої людині покажуть величезний список необхідних робот, разом із надуманими. Ціна на все вийде дуже великою, натомість сервіс запропонує дуже-дуже-дуже привабливі знижки – на витратні матеріали, запчастини і власне ріботи.

     Ось на знижки клієнт частіше всього ласий. Знижки – "наше все!". Але в автосервісі (як, взагалі-то, і  в житті) діє закон збереження рівноваги: якщо ви недодали грошами, значить вам недодадуть якістю. 

Чітко розписана й запропонована клієнту поетапність сервісних робот – наша обов'язкова вимога до самих себе.

     Ми нічего не приховуємо – говорим, як є, говорим всю правду. Але при цьому не залишаємо клієнта один на один з його проблемами. Завжди підлаштуємося під фінансові можливості й візьмемо до уваги побажання по часу виконання роботи. Зробимо все, що можем, а можем ми багато чого.

    По суті, ми ставимо діагноз і пропонуємо протокол лікування, підкріплений нашим добрим йчесним ім'ям й порядністю.


Наша стратегія: бути для клієнта "сімейним доктором" його автомобіля!

      Єдине, чого ми не гарантируем, не обіцяємо і навіть не пропонуємо – ХАЛЯВИ. Все має свою ціну и дуже лояльную ціну в рамках ринку.

      Наша стратегія: бути для клієнта "сімейним доктором" його автомобіля. Наш механік знає і пам'ятає про ваш автомобіль все. 

      В нашем комп'ютері – докладне досьє. Все пам'ятаєм, нічого не упускаємо з виду, нагадуємо клієнту про терміни регламентних робіт, що насуваються.

    Ми працюємо за будь-якої погоди, а тим паче під час карантину!


Телефон: 0800-300-092

Понеділок-субота: з 8:30 по 20:30
Неділя: з 9:00 по 17:00