Двигун та його тонкі місця

    Проблематика двигуна криється в декількох класичних ситуаціях і дрібницях, які натомість мають тяжкі наслідки. 

     Бренд Subaru наголошує на двох типах двигунів - бензиновий та дизельний, кожен з яких має свої особливості.

      Якщо автомобілі з бензиновим двигуном поставляються в Україну офіційно і вже підготовлені до наших умов, то дизельні агрегати так і не були допущені на  ринок.

       Класичні проблеми виникають через:

- перегріву - неякісне паливо, яке згорає за  високої температури, порушення роботи системи охолодження;

- масляне голодування - знос поршневої групи, якість палива, якість масла і правильність підбора в'язкості, робота масляного насоса, особливість двигуна;

- звичайна халатність власника автомобіля - своєчасність проходження ТО і заміни масла (в наших "диких" умовах все ж таки краще змінювати його кожні 10 тис.км, осовбливо закохані в бренд власники проводять заміну масла кожні 8 тыс.км пробігу), відсутність контролю рівня масла між замінами.


Засвітилась піктограма "check engine"

Піктограма на приладовій панелі не рідко лякає, особливо на дальніх дистанціях.

Що ж може спричинити цю проблему:

- сигналізує про тимчасову або постійну несправаність електричного ланцюгу ДВС;

- датчики, проводка, катушки, лямбда-зонди, екологія і т.д..

   Що  робити? Звертатись на спеціалізовану СТО для комп'ютерної діагностики, бо самостійно, без спеціального обладнання, вилікувати не вдасться.

Засвітилась лампочка "джин"

   На приладовій панелі є два варіанти такої піктограми - жовта та червона.

   У випадку жовтої - це показник низького рівня масла. Варто зупинитись, перевірити рівень масла, долити (просто так ця лампочка не починає світитись, перевірено багато разів) масло, після декількох кілометрів пробігу піктограма повинна згаснути.

   Червона - це вже явний признак більш серйозної проблеми, можливо масла взагалі не залишилось в двигуні, або масляний насос працює не стандартно і не забезпечує небхідний тиск. Тут одна порада - відвідати спеціалізований сервіс та діагностувати причину.

   Якщо ж жовта піктограма світиться надто часто і приходиться доливати масло, то діло рухається вже до ремонту двигуна. А це ми вмієм і знаєм, что замінювати і як лікувати.

  Також можлива поламка датчика тиску масла, або ж його електричного ланцюга.

Телефон: 0800-300-092

Понеділок-субота: з 8:30 по 20:30
Неділя: з 9:00 по 17:00