Двигун та його тонкі місця
Проблематика двигуна криється в декількох класичних ситуаціях і дрібницях, які натомість мають тяжкі наслідки.
Бренд Subaru наголошує на двох типах двигунів - бензиновий та дизельний, кожен з яких має свої особливості.
Якщо автомобілі з бензиновим двигуном поставляються в Україну офіційно і вже підготовлені до наших умов, то дизельні агрегати так і не були допущені на ринок.
Класичні проблеми виникають через:
- перегріву - неякісне паливо, яке згорає за високої температури, порушення роботи системи охолодження;
- масляне голодування - знос поршневої групи, якість палива, якість масла і правильність підбора в'язкості, робота масляного насоса, особливість двигуна;
- звичайна халатність власника автомобіля - своєчасність проходження ТО і заміни масла (в наших "диких" умовах все ж таки краще змінювати його кожні 10 тис.км, осовбливо закохані в бренд власники проводять заміну масла кожні 8 тыс.км пробігу), відсутність контролю рівня масла між замінами.